onsdag 16. juni 2010

Syyyyyyyre!!!

Åh for en innedag.
Men jeg er rastløs, men trøtt, og sulten, FAEN!
Ligger under pledd og ovnen står nesten på 30 grader. Føles ut som en semisauna.
Ingenting annet virker logisk å gjøre når været er så ræva som nå.
Kroppen er i koma etter tur i skauen og lite søvn. Det er digg å være i sånn modus som nå egentlig. ingenting er dårlig,og ingenting er viktig.

Men har i det minste gjort noe kreativt idag.
Jeg er opphengt i syrekunst for tiden, så det kunne jo ikke unngås.
Shroomz & Bubblez<3
Merkelig hvordan kreativitet går i bølger. Er 6 måneder siden jeg har malt sist.
Tegner lite også for tiden, jaja, man kan ikke tvinge frem kreativitet. Da blir det bare ræv.


Har plagdes med å få sove i natt. Drømte at V var slem som faen, begynte nesten å gråte når jeg våkna, men jeg er barsk og stilig så jeg lot vær. Lol.
Men det var helt vilt.
Følte meg psykisk nedbrutt og sliten i hodet og tankene etter den drømmen der.
Åh, er helt i tåka idag.


Idag vil jeg bare kose...

Fuck it, masse svada.

Muligens litt velfortjent smerte...
Utrolig fett bilde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar