Men jeg er rastløs, men trøtt, og sulten, FAEN!
Ligger under pledd og ovnen står nesten på 30 grader. Føles ut som en semisauna.
Ingenting annet virker logisk å gjøre når været er så ræva som nå.
Kroppen er i koma etter tur i skauen og lite søvn. Det er digg å være i sånn modus som nå egentlig. ingenting er dårlig,og ingenting er viktig.
Men har i det minste gjort noe kreativt idag.
Jeg er opphengt i syrekunst for tiden, så det kunne jo ikke unngås.
Shroomz & Bubblez<3
Merkelig hvordan kreativitet går i bølger. Er 6 måneder siden jeg har malt sist.
Tegner lite også for tiden, jaja, man kan ikke tvinge frem kreativitet. Da blir det bare ræv.
Har plagdes med å få sove i natt. Drømte at V var slem som faen, begynte nesten å gråte når jeg våkna, men jeg er barsk og stilig så jeg lot vær. Lol.
Men det var helt vilt.
Følte meg psykisk nedbrutt og sliten i hodet og tankene etter den drømmen der.
Åh, er helt i tåka idag.
Idag vil jeg bare kose...
Fuck it, masse svada.
Muligens litt velfortjent smerte...
Utrolig fett bilde!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar