Tror jeg skal få prøve å få gjort noe idag.
Mulig jeg drar til Bygda for å hente mitt stort savnede bankkort, mulig jeg gir faen.
Det føles i det minste ut som jeg er litt mindre sur enn igår. Og dèt er jo brukbart.
Nå skal jeg faenmeg dra på butikken å handle meg en bedre frokost, og jeg skal bli mett! Skikkelig fyfaenmett<3
Men først, check out my luu! Jeg elsker den dypt og inderlig av hele mitt hjärta.
Jeg tar ting jeg liker, spesielt luer, sorry Steffen..
/>Ignorèr mitt flotte morratryne.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar