onsdag 9. juni 2010

Ræva dag av uante dimensjoner

Jada, første innlegg, og syting med en gang. Men er det ikke derfor man i utgangspunktet får seg blogg? for å spre om seg med litt deilig sutring?
Jo nettopp.

Denne dagen har vært en jævla lang bitter bergogdalbane, minus noen timer sammen med V.

Jeg har vært så frustrert på menneskene rundt meg i de siste, som tror de er i posisjon til å gjøre valgene mine for meg, og mene ting om situasjoner de overhodet ikke har noe med.
Hvem gir folk den retten egentlig?
Jeg er lei av å høre "Han e en dritfyr, du kan ikke serriøst vær ilag me han dær, han bi å behandle dæ som piss.."

What?!
Og det kommer fra folk som overhodet ikke kjenner V.
Idag ble jeg så frustrert over det at jeg begynte å gråte.
Og igår holdt jeg på å knuse mobilen...
For jeg er faenmeg glad i fyren, sånn ekstremt. Det kribler i hele kroppen når jeg tenker på han, og hvert eneste kyss er verdens beste og jeg oppfører meg som en fjortiss.
Faen ta, jeg bryr meg ikke om hva folk skulle mene, jeg har det bra med han, så please, fuck off.

Jeg tror jeg har vært sur hele dagen.
Jeg våkna drittidlig og ble sur av det.
Jeg dro på butikken med mine 17 kroner. 17 kroner. Jeg føler meg som et barn i afrika, sånn inntektsmessig.
Jeg kom for tidlig til butikken, jeg trodde de hadde åpna en time tidligere.
Det ble jeg urimelig pissed av, så jeg gikk hjem for å ligge i fosterstilling med Kongen av queens på youtube under pleddet.
Som lettet humøret der og da.

Så sovna jeg vel igjen, tror jeg drømte noe fint, og det skulle bare mangle.

Jeg var sur når jeg våkna andre gangen også.
Har siden 2 i formiddag hørt på samme syteinlovelåta og vært akkurat passe likegyldig, i kanskje 6 timer i strekk.
Men det var ihvertfall en fin sang.

Dagen ble ikke kjip sånn etterhvert.
V kom innom med nikotin, kyssing, gnuing og klemming, så ble raskt ferdig med å være dritsur/likegyldig. OOOOOG jeg fikk låne litt penger så det blir mat imorgen, oh sweet næring i love u!

Til tross for denne udugelige dagen, har den ikke vært fullstendig brutalt jævlig.
For søt musikk og bra mannfolk redder det aller meste.

Love!

Lameasstilstand.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar