mandag 21. juni 2010

Ensomhet

Jeg føler meg for tiden meg veldig ensom, selv om jeg er rundt mennesker veldig mye.
Det er noe som ikke stemmer helt.
Tror jeg sliter med å være meg selv, er på en måte anspent.
Jeg aner ikke hvor jeg har meg selv.
Jeg er for det meste ganske glad, eller glad og glad, om man har på seg en maske for ofte tror man vel på seg selv til slutt. Har vært for mye tanker, bekymringer og den jævla ensomheten i det siste.

Jeg vet ikke.
Kanskje jeg er pinexrusa.
Jeg fikser dette dårlig.
Ligge hjemme alene i smertehelvete, ensom som faen.

Faen ta livet til tider.
Mer pinex, og hvis jeg er heldig, noen timer søvn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar