Jeg har ikke vært på fylla!
JEG har ikke vært på fylla i helga.
Det er første gang på hundre år at ikke jeg er en full fredag og lørdag.
Fucking hell.
Det føles ikke dårlig hvertfall. Drikker for mye ellers så var digg med fri.
Og jeg har ikke vært hjemme engang.
Jeg og V var på ei hytte.
Vi har faenmeg konsumert så mye mat og godis at det er på grensa til usannynlig.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar