Det gikk jævlig fort over denne gangen, jeg hadde fortventa å ligge invalid i rundt ei ukes tid eller noe.
To dager med invaliditet. Det er alt.
Og alt for mange smertestillende. Men de trengte jeg.
Når jeg måtte reise meg gispet jeg etter luft, fikk panikk, begynte å svette, ble jævlig svimmel og begynte å gråte.
Stress.
Men det er over!!!
Gårdagen var fantastisk.
Jeg gjorde absolutt ingenting, sammen med V.
Masse gnuing, nussing og kosing, som er helt rett når man er syk.
Hele dagen gikk bort slik.
At han i det hele tatt gidder å ligge inne hele dagen sammen med meg finner jeg facinerende. Han er best.
AAAAAAAAAH JEG BLIR SÅ TARD AV LUUUUV!
Sånn supertard. Svimmel, fnisete og jævlig. Men kan ikke gjøre annet en å innrømme at jeg liker det.
Anyways.
Jeg og Ingvill var en tur på Mjelle her om dagen, og fy faen så fint det er der.
Vi skal så jævlig sove i telt der, blant sauer og lilla sand.
Det var mer en spasèrtur enn noe annet, Keiservarden var et slit, Mjelle var bare kos og sau.
Meg på vei utover. Fin som faen.
Bare fint...
Sau!
æ savna dæ.
SvarSlett