Livet er nydelig, som det nesten alltid er.
Jeg har en dritbra mann, det er helg, og kan nå sette pris på å ha fri fra NOE, ikke bare ha fri.
Jeg elsker å jobbe og har jobb hele denne måneden og sikkert masse etter det igjen.
PENGER!!!!!!!!!
Idag skal det skje noe morsomt.
Jeg vil feste som fan!
fredag 6. august 2010
onsdag 21. juli 2010
Jobb!!
Jeg har fått jobb:D
Ihvertfall for 3 dager denne uka, og fem dager nesteuke, og muligens mer etter det.
Jeg vasker på sykehuset!
Dagen har gått veldig bra, og fått opplæring av en veldig hyggelig fyr, og jeg har møtt mange søte pasienter, og et par jeg bare synes direkte synd på.
Sykehuset er et spennende sted!
Jeg er lykkelig!!!
Jobb<3
Ihvertfall for 3 dager denne uka, og fem dager nesteuke, og muligens mer etter det.
Jeg vasker på sykehuset!
Dagen har gått veldig bra, og fått opplæring av en veldig hyggelig fyr, og jeg har møtt mange søte pasienter, og et par jeg bare synes direkte synd på.
Sykehuset er et spennende sted!
Jeg er lykkelig!!!
Jobb<3
søndag 18. juli 2010
Helomvendig.
Faen så mye lettere livet har blitt siden torsdag.
Eller, sjansen for at det blir lettere er ganske sannsynlig, hvertfall når det kommer til det økonomiske.
Skal levere en CV og bli anbefalt av ei venninne til en jobb.
Og ellers har jeg søkt overalt.
Her snakker vi alt, har sendt cv til en million barnehager, et par begravelsesbyråer og kondomeriet.
Normalt.
Er ganske sikker på at det blir jobb nå.
Ting å gjøre hele dagen og spenn!!!!!
Faen som jeg gleder meg til å få noe å gjøre.
Jeg sa til Vegard at jeg elsker han, på lørdag.
Han sa at han elsker meg, og at han også hadde hatt lyst til å si det lenge.
Det var bare... perfekt.
Han er så bra, og jeg er så jævla fnisete og jentete for tida at det er kvalmt:D
Jeg er så jævla lykkelig sammen med den fyren der.
Føler at den gjengen med dritfyrer var verdt å gå gjennom når jeg er så lykkelig som jeg er nå.
Vegard<3

Og Ingvill er hjemme!!!!11!!!luv!11!!!
Eller, sjansen for at det blir lettere er ganske sannsynlig, hvertfall når det kommer til det økonomiske.
Skal levere en CV og bli anbefalt av ei venninne til en jobb.
Og ellers har jeg søkt overalt.
Her snakker vi alt, har sendt cv til en million barnehager, et par begravelsesbyråer og kondomeriet.
Normalt.
Er ganske sikker på at det blir jobb nå.
Ting å gjøre hele dagen og spenn!!!!!
Faen som jeg gleder meg til å få noe å gjøre.
Jeg sa til Vegard at jeg elsker han, på lørdag.
Han sa at han elsker meg, og at han også hadde hatt lyst til å si det lenge.
Det var bare... perfekt.
Han er så bra, og jeg er så jævla fnisete og jentete for tida at det er kvalmt:D
Jeg er så jævla lykkelig sammen med den fyren der.
Føler at den gjengen med dritfyrer var verdt å gå gjennom når jeg er så lykkelig som jeg er nå.
Vegard<3

Og Ingvill er hjemme!!!!11!!!luv!11!!!
onsdag 14. juli 2010
Ræva sommermodus.
Aldri før har det skjedd så lite på så lang tid.
Jeg vurderer å dra på haikeferie.
Sånn serriøst, helt alene og å si ifra til veldig få mennesker.
Ser for meg at enkelte kan bli pissed.
Men jeg trenger spenning i livet mitt nå, jeg kjeder meg intenst!!!
Jeg vurderer å dra på haikeferie.
Sånn serriøst, helt alene og å si ifra til veldig få mennesker.
Ser for meg at enkelte kan bli pissed.
Men jeg trenger spenning i livet mitt nå, jeg kjeder meg intenst!!!
mandag 12. juli 2010
Helvete!!
Alt provoserer meg for tiden.
Og da mener jeg virkelig nesten alt.
Jeg tenker meg ihjel på så mye.
Spesielt den jævla kjærligheten, som jeg ALDRI kommer til å forstå meg på. Jeg vet sjeldent hvor jeg har meg selv, og når det kommer til irrasjonelt sinne tar det helt av.
Men jeg er sint når jeg er alene, klarer å styre meg sammen med andre, heldigvis.
Prøver å leite etter ting jeg kan se frem til.
I første omgang får det bli at Yngve og Lars kommer til byen imorgen.
Skulle ønske jeg var i Arvika med Ingvill nå.
Og da mener jeg virkelig nesten alt.
Jeg tenker meg ihjel på så mye.
Spesielt den jævla kjærligheten, som jeg ALDRI kommer til å forstå meg på. Jeg vet sjeldent hvor jeg har meg selv, og når det kommer til irrasjonelt sinne tar det helt av.
Men jeg er sint når jeg er alene, klarer å styre meg sammen med andre, heldigvis.
Prøver å leite etter ting jeg kan se frem til.
I første omgang får det bli at Yngve og Lars kommer til byen imorgen.
Skulle ønske jeg var i Arvika med Ingvill nå.
torsdag 8. juli 2010
Ferie!!
Vel, jeg har jo fri hele tiden siden jeg er arbeidsledig.
Men jeg skal på tur!
Riktignok ikke før om en måned, men satan jeg gleder meg.
Jeg og Are skal på roadtrip opp til troms for å dra på fjellet, grille, drikke pils og lete etter ting fra krigen der det visstnok skal ligge mye igjen etter krigen.
Blir digg!
Jeg har også blitt kvitt tyggismiddagene mine.
Mamma er elsk og har kjøpt noen tonn mat til meg, tobakk, litt klær og litteratur.
Føler meg ikke så fattig lengre selv om jeg ikke har ei krone, men alle behovene mine er dekt.
Tja, vet ikke hvor ekte dette er, men fett bilde anyways...
Men jeg skal på tur!
Riktignok ikke før om en måned, men satan jeg gleder meg.
Jeg og Are skal på roadtrip opp til troms for å dra på fjellet, grille, drikke pils og lete etter ting fra krigen der det visstnok skal ligge mye igjen etter krigen.
Blir digg!
Jeg har også blitt kvitt tyggismiddagene mine.
Mamma er elsk og har kjøpt noen tonn mat til meg, tobakk, litt klær og litteratur.
Føler meg ikke så fattig lengre selv om jeg ikke har ei krone, men alle behovene mine er dekt.
Tja, vet ikke hvor ekte dette er, men fett bilde anyways...
Abonner på:
Innlegg (Atom)
