Aldri før har det skjedd så lite på så lang tid.
Jeg vurderer å dra på haikeferie.
Sånn serriøst, helt alene og å si ifra til veldig få mennesker.
Ser for meg at enkelte kan bli pissed.
Men jeg trenger spenning i livet mitt nå, jeg kjeder meg intenst!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar