onsdag 14. juli 2010

Ræva sommermodus.

Aldri før har det skjedd så lite på så lang tid.
Jeg vurderer å dra på haikeferie.
Sånn serriøst, helt alene og å si ifra til veldig få mennesker.
Ser for meg at enkelte kan bli pissed.

Men jeg trenger spenning i livet mitt nå, jeg kjeder meg intenst!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar