onsdag 21. juli 2010

Jobb!!

Jeg har fått jobb:D
Ihvertfall for 3 dager denne uka, og fem dager nesteuke, og muligens mer etter det.
Jeg vasker på sykehuset!
Dagen har gått veldig bra, og fått opplæring av en veldig hyggelig fyr, og jeg har møtt mange søte pasienter, og et par jeg bare synes direkte synd på.
Sykehuset er et spennende sted!

Jeg er lykkelig!!!

Jobb<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar