torsdag 8. juli 2010

Ferie!!

Vel, jeg har jo fri hele tiden siden jeg er arbeidsledig.
Men jeg skal på tur!
Riktignok ikke før om en måned, men satan jeg gleder meg.
Jeg og Are skal på roadtrip opp til troms for å dra på fjellet, grille, drikke pils og lete etter ting fra krigen der det visstnok skal ligge mye igjen etter krigen.
Blir digg!

Jeg har også blitt kvitt tyggismiddagene mine.
Mamma er elsk og har kjøpt noen tonn mat til meg, tobakk, litt klær og litteratur.
Føler meg ikke så fattig lengre selv om jeg ikke har ei krone, men alle behovene mine er dekt.


Tja, vet ikke hvor ekte dette er, men fett bilde anyways...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar