Det ble tilfeldigfylla igår.
Jeg slutta skola for en stund siden, men var ute på middag med jentene og lærerne fra klassen igår, sykt godt å se alle sammen igjen.
Så fant Hilde ut at vi måtte på ølteltet.
Jeg protesterer sjeldent på gratis øl. Så ja, vi delte ei mugge med Nordlands (<3).
Så såg jeg plutselig en tørst skjeggete jævel. Stian.
Han bor i Finland, men er hjemme på ferie nå. Var ekstremt bra å få møtt han igjen.
Teltet begynte etterhvert å suge så vi stakk en tur til Kafka, hvor jeg fant mer kjentsfolk, der stengte de for tidlig, og vi ble sendt til Public.
Der satt vi å drakk til det stengte. Var perfekt full igår, njudeligt.
Og hørte forsåvidt verdens merkligste sjekkereplikk igår!
En dritstreitkledd fyr, blondt hår med viker og lyseblå skjorte. Han la arma rundt meg og sa "jeg er fotmaler, kan ikke jeg få tattovere deg?"
Han ble sykt irriterende i lengden.
Men var fornuftig nok til å drite i Karsknach, siden jeg skulle opp tidlig idag.
Eller, vel, jeg la meg i femtida imorrest.
Skulle opp i sjutida, men det var litt vel ambisiøst.
Den ble halv ti istede.
Jeg skulle på avsluttning på skola, som ble mildt sagt intenst.
Ihvertfall for meg som har droppa ut.
Det ble mye gråting fra de aller fleste idag, først var det bare komisk, men ble helt jævlig etterhvert.
Jeg er trist, bitter og sliten.
Jeg vil gå tilbake i tid å endre en del ting.
Jeg har noen å skylde på, men når alt kommer til alt så kan vel ingen andre enn meg ta skylda for at alt gikk til helvete. Sånn er det å være naiv.
Jeg hadde alt for mye annet å tenke på, så skola ble bare et ekstra ork, ekstra dårlig samvittighet.
For jeg var psykisk utslitt pga diverse omgivelser og mennesker, og når man var så sliten som jeg var, så er det veldig lett å gi opp å bli hjemme for å sove og prøve å la være å bli dregd ned i gjørma av sine egne tanker.
Jeg skulle ønske jeg kunne fullført skoleåret.
Alle hadde tadd eksamen, og jeg hadde ikke fått til noen ting.
Jeg er så bitter. Sykt bitter. Jeg er så lei meg for ting som har skjedd og folk jeg har skuffet. Jeg er lei av meg selv.