mandag 21. juni 2010

PINEX!!!!

Totalt tard & fail.

Nå skal jeg ligge neddopet på pinex forte i ei uke i strekk<3

Den jævla cysten har blitt mongolid igjen.
Jeg beveger meg hele 2cm/t. Har gange som en slags halvhjerta gorilla.
Ringte legevakta i åttetida imorrest. Sur som faen selvfølgelig. Der mente de at jeg kunne ta toget til Rognan til fastlegen.
Wtf? er det ikke meninga at man skal få hjelp?
Ikke rart folk medisinerer seg selv med "alternative" medisiner.

Men fikk time på Rønvik Legesenter. Jeg fikk nesten panikk. Kunne vel faen ikke gå til Rønvika... Ringte Are, og i ren flaks tok han den.

Nå får jeg i det minste kanskje sove litt.
Legen mente jeg burde blitt vurdert av kirurger, men jeg fikk noia av det og sa at jeg bare ville ha smertzestillende og kunne ta nærmere kontakt.
Det kommer jeg jo selvfølgelig ikke til å gjøre. Jeg har nok vondt.

Og takk til Are som har reddet livet mitt.
Han kjørte meg til legen, betalte timen og pinexen.

PILLER!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar