Jeg har fått jobb:D
Ihvertfall for 3 dager denne uka, og fem dager nesteuke, og muligens mer etter det.
Jeg vasker på sykehuset!
Dagen har gått veldig bra, og fått opplæring av en veldig hyggelig fyr, og jeg har møtt mange søte pasienter, og et par jeg bare synes direkte synd på.
Sykehuset er et spennende sted!
Jeg er lykkelig!!!
Jobb<3
onsdag 21. juli 2010
søndag 18. juli 2010
Helomvendig.
Faen så mye lettere livet har blitt siden torsdag.
Eller, sjansen for at det blir lettere er ganske sannsynlig, hvertfall når det kommer til det økonomiske.
Skal levere en CV og bli anbefalt av ei venninne til en jobb.
Og ellers har jeg søkt overalt.
Her snakker vi alt, har sendt cv til en million barnehager, et par begravelsesbyråer og kondomeriet.
Normalt.
Er ganske sikker på at det blir jobb nå.
Ting å gjøre hele dagen og spenn!!!!!
Faen som jeg gleder meg til å få noe å gjøre.
Jeg sa til Vegard at jeg elsker han, på lørdag.
Han sa at han elsker meg, og at han også hadde hatt lyst til å si det lenge.
Det var bare... perfekt.
Han er så bra, og jeg er så jævla fnisete og jentete for tida at det er kvalmt:D
Jeg er så jævla lykkelig sammen med den fyren der.
Føler at den gjengen med dritfyrer var verdt å gå gjennom når jeg er så lykkelig som jeg er nå.
Vegard<3

Og Ingvill er hjemme!!!!11!!!luv!11!!!
Eller, sjansen for at det blir lettere er ganske sannsynlig, hvertfall når det kommer til det økonomiske.
Skal levere en CV og bli anbefalt av ei venninne til en jobb.
Og ellers har jeg søkt overalt.
Her snakker vi alt, har sendt cv til en million barnehager, et par begravelsesbyråer og kondomeriet.
Normalt.
Er ganske sikker på at det blir jobb nå.
Ting å gjøre hele dagen og spenn!!!!!
Faen som jeg gleder meg til å få noe å gjøre.
Jeg sa til Vegard at jeg elsker han, på lørdag.
Han sa at han elsker meg, og at han også hadde hatt lyst til å si det lenge.
Det var bare... perfekt.
Han er så bra, og jeg er så jævla fnisete og jentete for tida at det er kvalmt:D
Jeg er så jævla lykkelig sammen med den fyren der.
Føler at den gjengen med dritfyrer var verdt å gå gjennom når jeg er så lykkelig som jeg er nå.
Vegard<3

Og Ingvill er hjemme!!!!11!!!luv!11!!!
onsdag 14. juli 2010
Ræva sommermodus.
Aldri før har det skjedd så lite på så lang tid.
Jeg vurderer å dra på haikeferie.
Sånn serriøst, helt alene og å si ifra til veldig få mennesker.
Ser for meg at enkelte kan bli pissed.
Men jeg trenger spenning i livet mitt nå, jeg kjeder meg intenst!!!
Jeg vurderer å dra på haikeferie.
Sånn serriøst, helt alene og å si ifra til veldig få mennesker.
Ser for meg at enkelte kan bli pissed.
Men jeg trenger spenning i livet mitt nå, jeg kjeder meg intenst!!!
mandag 12. juli 2010
Helvete!!
Alt provoserer meg for tiden.
Og da mener jeg virkelig nesten alt.
Jeg tenker meg ihjel på så mye.
Spesielt den jævla kjærligheten, som jeg ALDRI kommer til å forstå meg på. Jeg vet sjeldent hvor jeg har meg selv, og når det kommer til irrasjonelt sinne tar det helt av.
Men jeg er sint når jeg er alene, klarer å styre meg sammen med andre, heldigvis.
Prøver å leite etter ting jeg kan se frem til.
I første omgang får det bli at Yngve og Lars kommer til byen imorgen.
Skulle ønske jeg var i Arvika med Ingvill nå.
Og da mener jeg virkelig nesten alt.
Jeg tenker meg ihjel på så mye.
Spesielt den jævla kjærligheten, som jeg ALDRI kommer til å forstå meg på. Jeg vet sjeldent hvor jeg har meg selv, og når det kommer til irrasjonelt sinne tar det helt av.
Men jeg er sint når jeg er alene, klarer å styre meg sammen med andre, heldigvis.
Prøver å leite etter ting jeg kan se frem til.
I første omgang får det bli at Yngve og Lars kommer til byen imorgen.
Skulle ønske jeg var i Arvika med Ingvill nå.
torsdag 8. juli 2010
Ferie!!
Vel, jeg har jo fri hele tiden siden jeg er arbeidsledig.
Men jeg skal på tur!
Riktignok ikke før om en måned, men satan jeg gleder meg.
Jeg og Are skal på roadtrip opp til troms for å dra på fjellet, grille, drikke pils og lete etter ting fra krigen der det visstnok skal ligge mye igjen etter krigen.
Blir digg!
Jeg har også blitt kvitt tyggismiddagene mine.
Mamma er elsk og har kjøpt noen tonn mat til meg, tobakk, litt klær og litteratur.
Føler meg ikke så fattig lengre selv om jeg ikke har ei krone, men alle behovene mine er dekt.
Tja, vet ikke hvor ekte dette er, men fett bilde anyways...
Men jeg skal på tur!
Riktignok ikke før om en måned, men satan jeg gleder meg.
Jeg og Are skal på roadtrip opp til troms for å dra på fjellet, grille, drikke pils og lete etter ting fra krigen der det visstnok skal ligge mye igjen etter krigen.
Blir digg!
Jeg har også blitt kvitt tyggismiddagene mine.
Mamma er elsk og har kjøpt noen tonn mat til meg, tobakk, litt klær og litteratur.
Føler meg ikke så fattig lengre selv om jeg ikke har ei krone, men alle behovene mine er dekt.
Tja, vet ikke hvor ekte dette er, men fett bilde anyways...
mandag 5. juli 2010
Nav, nudler og tomflasker
Jada.
Lever livets glade dager, jeg.
Har i det minste vært litt fornuftig. Har dratt i banken for å få bankutskrifter og innom Nav for å skaffe meg penger til husleie og för.
Jeg blir gal.
Ikke bare av å være fette blakk hele tiden, men av å aldri få gjort noe fornuftig.
Man må jo gjøre noe for å føle at man får til noe. Ihvertfall jeg. Jeg er lei av å føle meg ubrukelig.
Jeg sulter ihjel.
Så jeg tok de siste tomflaskene mine og kjøpte euroshoppernudler. FFS. Det er det jævligste jeg har spist. Hvertfall ikke langt unna.
Jeg hater egentlig nudler i utgangspunktet, men det der var ille.
Så nå er jeg sur og fortsatt sulten. Jeg lever på tyggis.
Tyggis er faenmeg ikke næring!!!
Going insane.
Men jeg overlever vel til imorgen.
Mamma skal til byen, så hun skulle handle til meg.
MAMMA ilu.
Lever livets glade dager, jeg.
Har i det minste vært litt fornuftig. Har dratt i banken for å få bankutskrifter og innom Nav for å skaffe meg penger til husleie og för.
Jeg blir gal.
Ikke bare av å være fette blakk hele tiden, men av å aldri få gjort noe fornuftig.
Man må jo gjøre noe for å føle at man får til noe. Ihvertfall jeg. Jeg er lei av å føle meg ubrukelig.
Jeg sulter ihjel.
Så jeg tok de siste tomflaskene mine og kjøpte euroshoppernudler. FFS. Det er det jævligste jeg har spist. Hvertfall ikke langt unna.
Jeg hater egentlig nudler i utgangspunktet, men det der var ille.
Så nå er jeg sur og fortsatt sulten. Jeg lever på tyggis.
Tyggis er faenmeg ikke næring!!!
Going insane.
Men jeg overlever vel til imorgen.
Mamma skal til byen, så hun skulle handle til meg.
MAMMA ilu.
Insomnia.
Jeg vil sove.
Lenge.
Natt til igår sov jeg ikke et sekund, og når V dro hjem igårkveld ble jeg lysvåken.
Hvorfor er det alltid sånn?
Jeg fikk sove rundt kl. 5 imorrest, og nå er kl. 09.44?
Fail.
Tenker jeg får være trøtt hele dagen og kanskje få gjort noe fornuftig.
Pante idiotflaskene mine og se hvor mye mat jeg får for det.
Jeg tipper jeg får en pose euroshopperspaghetti.
HURRA!!!!!
Livet er så herlig noen ganger.
Eller, jeg skal egentlig ikke klage.
Har jo luuuv. Og det er vel det jeg trenger for å holde meg ordentlig gående for tiden, selv om følelser for det meste er noe drit. Eller min mangel på å uttrykke meg er drit, følelsen av å elske noen gjør ikke vondt.
Eller kanskje, men på en veldig bra måte.
FFS TARD!!!!
Lenge.
Natt til igår sov jeg ikke et sekund, og når V dro hjem igårkveld ble jeg lysvåken.
Hvorfor er det alltid sånn?
Jeg fikk sove rundt kl. 5 imorrest, og nå er kl. 09.44?
Fail.
Tenker jeg får være trøtt hele dagen og kanskje få gjort noe fornuftig.
Pante idiotflaskene mine og se hvor mye mat jeg får for det.
Jeg tipper jeg får en pose euroshopperspaghetti.
HURRA!!!!!
Livet er så herlig noen ganger.
Eller, jeg skal egentlig ikke klage.
Har jo luuuv. Og det er vel det jeg trenger for å holde meg ordentlig gående for tiden, selv om følelser for det meste er noe drit. Eller min mangel på å uttrykke meg er drit, følelsen av å elske noen gjør ikke vondt.
Eller kanskje, men på en veldig bra måte.
FFS TARD!!!!
Abonner på:
Innlegg (Atom)
