søndag 18. juli 2010

Helomvendig.

Faen så mye lettere livet har blitt siden torsdag.
Eller, sjansen for at det blir lettere er ganske sannsynlig, hvertfall når det kommer til det økonomiske.
Skal levere en CV og bli anbefalt av ei venninne til en jobb.
Og ellers har jeg søkt overalt.
Her snakker vi alt, har sendt cv til en million barnehager, et par begravelsesbyråer og kondomeriet.
Normalt.

Er ganske sikker på at det blir jobb nå.
Ting å gjøre hele dagen og spenn!!!!!
Faen som jeg gleder meg til å få noe å gjøre.

Jeg sa til Vegard at jeg elsker han, på lørdag.
Han sa at han elsker meg, og at han også hadde hatt lyst til å si det lenge.
Det var bare... perfekt.
Han er så bra, og jeg er så jævla fnisete og jentete for tida at det er kvalmt:D
Jeg er så jævla lykkelig sammen med den fyren der.
Føler at den gjengen med dritfyrer var verdt å gå gjennom når jeg er så lykkelig som jeg er nå.

Vegard<3



Og Ingvill er hjemme!!!!11!!!luv!11!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar