mandag 5. juli 2010

Nav, nudler og tomflasker

Jada.
Lever livets glade dager, jeg.
Har i det minste vært litt fornuftig. Har dratt i banken for å få bankutskrifter og innom Nav for å skaffe meg penger til husleie og för.

Jeg blir gal.
Ikke bare av å være fette blakk hele tiden, men av å aldri få gjort noe fornuftig.
Man må jo gjøre noe for å føle at man får til noe. Ihvertfall jeg. Jeg er lei av å føle meg ubrukelig.

Jeg sulter ihjel.
Så jeg tok de siste tomflaskene mine og kjøpte euroshoppernudler. FFS. Det er det jævligste jeg har spist. Hvertfall ikke langt unna.
Jeg hater egentlig nudler i utgangspunktet, men det der var ille.
Så nå er jeg sur og fortsatt sulten. Jeg lever på tyggis.
Tyggis er faenmeg ikke næring!!!
Going insane.

Men jeg overlever vel til imorgen.
Mamma skal til byen, så hun skulle handle til meg.
MAMMA ilu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar