Lenge.
Natt til igår sov jeg ikke et sekund, og når V dro hjem igårkveld ble jeg lysvåken.
Hvorfor er det alltid sånn?
Jeg fikk sove rundt kl. 5 imorrest, og nå er kl. 09.44?
Fail.
Tenker jeg får være trøtt hele dagen og kanskje få gjort noe fornuftig.
Pante idiotflaskene mine og se hvor mye mat jeg får for det.
Jeg tipper jeg får en pose euroshopperspaghetti.
HURRA!!!!!
Livet er så herlig noen ganger.
Eller, jeg skal egentlig ikke klage.
Har jo luuuv. Og det er vel det jeg trenger for å holde meg ordentlig gående for tiden, selv om følelser for det meste er noe drit. Eller min mangel på å uttrykke meg er drit, følelsen av å elske noen gjør ikke vondt.
Eller kanskje, men på en veldig bra måte.
FFS TARD!!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar