Ikke bare overfor han, men for meg selv også.
Hvorfor klarer jeg bare ikke å være sårbar?
Blir faktisk flau av det ordet der.
Jeg elsker han.
Jeg må kunne si det snart.
Men jeg er så uendelig feig, hver gang jeg ser på han vil jeg si det, men fryser helt.
Tror jeg går rundt å venter på det "riktige" tidspunktet. Det er idiotisk, for jeg vet at det finnes ikke. Det eneste riktige tidspunktet er når jeg tør å si det.
Jeg blir gal, jeg tenker på dette hele tiden.
Ting har gått utrolig fort mellom oss, men føles som om at jeg har kjent han lenge.
Jeg føler meg helt komfortabel sammen med han.
Jeg tror han føler det samme for meg.
Om jeg sier hva jeg føler for han og han ikke sier det tilbake vet jeg at jeg blir veldig trist, men da har hvertfall jeg klart å vært ærlig.
Og jeg tror han er minst like feig som meg når det kommer til følelser, så forventer ingenting, ihvertfall ikke at han skal si det først.
Faen.
Jeg elsker Vegard.
Er en befrielse bare å skrive det ned...
Gah, tard førr fan!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar