Vi ble rimelig motløse bare vi så den første bakken...
Vi ble scwettj.
Jeg tror vi brukte ganske lang tid, aner ikke hvor lang tid som er vanlig. Men stressa virkelig ikke med noe heller.
Vi visste jo ikke engang hvor vi skulle. Jeg er glad vi fulgte mine instinkter istedenfor Ingvill sine, for hadde vi gjort det ville vi fortsatt vært i skogen en plass.
Skogen var forsåvidt finest, grusveiene var tunge og lange og teite.
Skog var bra, og nesten skummelt til tider, og vi ble enige om å ikke gå der alene når det blir mørkt.
Vi gikk vel opp på ca 1,5 time, og jeg synes hvertfall vi hadde overraskende få pauser.
Vi er i utgangspunktet de to mest tiltaktsløse personene i nordland, vi ligger hele dagen og lever det gode lasaronliv. Men man blir jo lei av det også en dag...
Utsikten på toppen var uten tvil verdt det. Vi ble målløse begge to.

SJEKK DE SMÅ HUSENE! DET ER HØYT SOM FAN!

Meg og Lars Monsen på toppen av Keiservarden! Ignorer tardsmilet mitt og my giant alienhead skapt av stor lue og stor hette.

Ingvill og Lars Monsen på toppen! Sweet!

Og et siste, fy faen så nydelig!

Ingvill har tatt alle bildene, bortsett fra det av henne sefflol.
TARDCOOOOOREEEE!!!!11!!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar