Og jeg er våken. Selv som arbeidsledig.
(som minner meg på å sjekke Nav.no)
Men dette er en lykkelig dag!
Jeg har stått opp tidlig for å bruke penger
Jeg fikk 5300 i feriepenger (wtf...)
Har betalt husleie (phew!)
Og faen så digg var det, en klein samtale mindre, og jeg får bo her en måned til.
Gleder meg villt til å bruke noe cash på ting jeg har lyst på<3
PENGER<3<3<3
Og litt V<3
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar