mandag 14. juni 2010

En tidlig mandagsmorgen

Og jeg er våken. Selv som arbeidsledig.
(som minner meg på å sjekke Nav.no)

Men dette er en lykkelig dag!
Jeg har stått opp tidlig for å bruke penger

Jeg fikk 5300 i feriepenger (wtf...)
Har betalt husleie (phew!)
Og faen så digg var det, en klein samtale mindre, og jeg får bo her en måned til.

Gleder meg villt til å bruke noe cash på ting jeg har lyst på<3

PENGER<3<3<3

Og litt V<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar