Sløve dager.
Har hatt besøk av Beate, min bestevenninne, de siste dagene. Har mildt sagt vært i det sløve hjørnet.
Og nå sitter jeg her og døgner nok en gang, jeg vet jeg alerede har gitt opp, må bare få i meg frokost først.
Og idag skal jeg prøve å være helt ærlig om mine følelser, det liker jeg dårlig.
Men føler jeg må, jeg kan ikke la være.
Det får bli som det blir.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar